קורס כתיבה והעקרונות מאחורי כתיבת ספר

מתחילים לכתוב. היום.

שמי נבו ואני מזמין אותך לסדנת כתיבה ללא עלות.

הסדנה הקרובה תתקיים
ביום חמישי, ה-25 לאפריל
בשעה 19:00 בערב.
להרשמה מהירה לוחצים כאן ✍️

תוכן עניינים

שנים רבות אנחנו כותבים וחולמים לחדד את יכולות הכתיבה שלנו בעזרת קורס כתיבה מדויק ואיכותי, ועלינו לזכור שהלמידה לעולם לא מסתיימת. על מנת להצליח לכתוב את הספר עליו חלמנו, עלינו לפתוח את עצמנו לעקרונות החשובים מאחורי כתיבת ספר

ורגע לפני שנצלול לנושא, חשוב לי להזכיר שאני מלווה כותבים וכותבות אמיצים בתהליך ליווי כתיבה נפלא.

זיכרו – כתיבת ספר היא נקודת החיבור המדויקת בין רעיון, השראה ואנשים.

שלושה עקרונות חשובים, רגע לפני שתצטרפו לקורס כתיבה:

1. הרעיון הגדול והגילוי בקורס כתיבה:

רעיון ללא החלטה הוא רק רעיון, ואם לא נעשה איתו שום פעולה ונשמור אותו חבוי במגירה – הרעיון שלנו שווה שקל. באמצעות קבלת ההחלטה, תפתח בפנינו האפשרות לחשוף את עצמנו ואת הסביבה שלנו לרעיונות חדשים ופורצי דרך, עם אמונה עצמית וכוח פנימי.

קורס כתיבה מדויק ואיכותי, עשוי לעורר בכם עשרות רעיונות ולהתניע מחדש את חלום הכתיבה הישן. התקופה מעולם לא הייתה מתאימה יותר, תשומת הלב של האנשים מעולם לא הייתה קלה יותר להשגה, והלב של האנשים מעולם לא היה רחב יותר. עכשיו זה הזמן הנכון, עכשיו הגיע הרגע שלך להפיץ את הרעיון.

2. השראה:

כעת עומדות בפניכם כעת שתי אפשרויות:

האפשרות הראשונה – לא לעשות דבר. לעצום עיניים ולהמשיך את חיינו כרגיל. לשמור את חלום הכתיבה שלנו במגירה, מדי פעם להיזכר בו למשך כמה רגעים ומיד לאחר מכן לחזור לשגרת חיינו. ללא שום התנסות באמצעות סדנאות כתיבה וללא הריגוש בכתיבה שלנו.

האפשרות השנייה – לפעול באופן יום-יומי למען הגשמת החלום והשליחות שלנו דרך הכתיבה. תעצרו לרגע ותנסו לדמיין לכמה רגעים איך אנשים יגיבו ליצירה שלכם – האם היא תעניק להם השראה? תגרום להם לצחוק? אולי אפילו תחושת ביטחון ושקט?

לעומת זאת, תנסו לדמיין איך אתם תרגישו במידה ותחליטו להשאיר את החלום במגירה – פספוס? תחושת החמצה? חוסר הגשמה? אולי קורס כתיבה יתניע לכם את ההשראה הנכונה.

קורס כתיבה
קורס כתיבה

3. אנשים:

יום יבוא והיצירה שלנו תהפוך למוצר פיזי שיעמוד למכירה על המדף כמו כל מוצר – מה אנשים יחשבו עליו? האם מישהו בכלל ירצה לקרוא אותו? ומה אם זו לא התקופה הנכונה עבור היצירה שלנו?

השאלה הראשונה והחשובה שעלינו לשאול את עצמנו נשמעת די פשוטה, ועם זאת מומלץ להקדיש לה כמה רגעים עוד בשלב הרעיון הראשוני: איך היינו רוצים שאנשים יתפסו אותנו ועל הספר שלנו?

במידה וכתבתי ספר ילדים, האם הייתי רוצה שאנשים יתייחסו אליו כספר קליל ומבדר, או האם הייתי רוצה שהספר ייתפס ככלי חינוכי עבור ילדינו, בעל מסר ומוסר השכל ברורים?
במידה וכתבתי ספר חדש בנושא אמנות, האם הייתי רוצה לפנות רק לקהילות סגורות של חובבי אמנות, או שאולי הייתי רוצה לפנות לקהל הרחב ולהציע לאנשים חדשים אפשרות להיפתח לעולם האמנות?

כך נוכל להבין באופן ברור יותר מי האנשים עומדים בצד השני, ומשם נתחיל לתכנן את הדרך להגיע לליבם, לגרום להם לקחת חלק פעיל בחלום שלנו ולרתום אותם לחוויה. ברגע שנחשוף את עצמנו להמונים, נתחיל להגשים את עצמנו. ונעשה זאת בעזרת אנשים.

כפי שאמרתי, כתיבת ספר היא נקודת החיבור המדויקת בין רעיון, השראה ואנשים!

אם ברצונך להתייעץ איתי, לשאול שאלות, או לשתף במסע הכתיבה שלך…
לפניך שלוש דרכים נפלאות:
1. אני מקיים סדנאות כתיבה ללא עלות, ובסוף כל סדנה מתקיים סשן שאלות ותשובות.
נרשמים ומצטרפים אליי חינם בלחיצה כאן.

2. מזמין אותך להירשם לאתגר חמישה ימי הכתיבה (100% מתנה כמובן) – בכל יום אתגר כתיבה חדש אצלך במייל.
3. אני גם מעביר תהליכי ליווי נפלאים עבור כותבים אמיצים. מדי חודש אני בוחר כותב/ת אחד, שיעברו תהליך ליווי אישי בן שלושה חודשים. לבדיקת התאמתך לתהליך הליווי לוחצים כאן.

נ.ב.
בונוס קטן: ניתן להירשם כאן לניוזלטר ולקבל תרגילי כתיבה וטיפים מדי שבוע.

בינתיים, מזמין אותך לצפות בהדרכת הכתיבה המצולמת: מהו חוק ה-70/30 בכתיבה יוצרת?

תיבת ההפתעות לכותבים אמיצים:
ימים
שעות
דקות
שניות

היי, כאן נבו. אני מזמין אותך חינם לסדנת הכתיבה שלי בשידור חי...

סדנה ללא עלות!
יום חמישי, ה-25 לאפריל
בשעה 19:00:

* הסדנה תתקיים בשידור חי דרך האינטרנט.
* הקישור האישי לשידור יישלח במייל מיד לאחר הרשמתך.